2011. július 1., péntek

Sziasztok

Hát Üdv mindenkinek itt!

Először is remélem mindenkinek jól telik a nyári szünet! :D És bárki, aki tengerparton sütteti a hasát egy ilyen pasival, az menjen a fenébe: 

De, ha nem volt eddig jó a nyár, akkor majd az lesz! xD Lényeg, nézegessétek sokáig ezt a képet. Na, de komolyra fordítva a szót...

Nem szeretnék most sok mindent mondani, csak örülök mindenkinek, aki szán rá időt, hogy benézzen, elolvassa ezt a kis bejegyzést, szavazzon, esetleg írjon valamit chatbe, vagy ide. :) Nagyon köszönök utólag és előre is minden támogatást, biztatást és segítséget, mert ezek sosem ártanak! Várok minden egyes régi és új olvasót, remélem legalább annyian, ha nem többen kíséritek majd figyelemmel Jen és Damon sorsát.
Tényleg hálás vagyok minden részvételért, főleg így nyáron, mikor mindenki nyaral és a szabadba van inkább! 

A nyár az egyik oka annak, hogy úgy döntöttem, az első fejezetet csak Augusztusban teszem fel. Tudom, hogy sokan itt vagytok, és vártok, de a jövőre nézve is úgy a legjobb, ha előre megírok több részt, hogy a suli idő alatt ne legyen majd csúszás. 
Azt is el kell hogy mondjam, hogy amint ennek a történetnek vége lesz, nem lesz folytatása. A Rókavadászat két részes lesz, a Desperate Fight pedig csak egy. Ezen felül írok már egy más stílusú történetet is, és és ha befejeztem a TVD-s fanficeket, akkor azt is megosztom majd a bloggeren, hátha érdekel valakit. 

2011 szilveszterével biztos le fogom zárni egy ideig az írást, mivel nagyon fontos számomra az érettségi és az egyetemi felvételi, de ha lesz hozzá kedvem, akkor 2012 nyarán lehet, hogy belevágok egy igazi regény megírásához. Az igazi azt jelenti, hogy nem fanfic, és azt is, hogy nem valószínű, hogy meg fogom osztani itt az interneten, mert ha sikerül valami kerek egésszel előállnom, akkor azt lehet, hogy ki is fogom adatni. 
Nagyon képtelenségnek hangzik ez most, tudom, de a nagypapámnak 5 megjelent novellás és verseskötete van, szóval hiszem, hogy fog nekem majd segíteni. :D 

Tudom, hogy lesznek, akiknek hiányozni fogok, de akiknek számítok annyit, azok tudják, hogy érhetnek el. Nem teszem közzé, de ha kéri bárki egy e-mailba, megadom az msn-em, vagy akár a nevem, hogy be lehessen jelölni FaveBookon, szóval nem tűnök el a süllyesztőben. 

Na, de most erről ne is essen több szó, mert egyelőre itt vagyok, és el se kezdtem még ezt a történetet! :D
Köszönet még egyszer, ha elolvastad eme kis pillanatnyi szóf*sásomat, két köszi jár annak, aki vissza is jelez valamit és három, annak, aki itt marad velem végig. ;)
Pussssz <3

3 megjegyzés:

  1. Szia, Killa!
    Az a kép, így reggel nagyon jó látvány. Főleg, hogy Ian-nel álmodtam... Na, de visszatérve a történetedre, nagyon várom! És sajnálom, hogy szilveszterbe vége lesz, de mi... legalábbis ÉN mindig veled maradok. :P A regényt pedig nagyon szívesen olvasnám. Biztos jó lenne, ebben nem kételkedem.
    Puszi. <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!
    Nagyon várom a folytatást, furdal a kíváncsiság, mit tervezel, de abban biztos vagyok, hogy megéri majd a várakozást!
    Ha sikerül a regényt kiadatnod, akkor szólj, mert szerintem lennénk egypáran, akik szívesen olvasnánk... Mindent bele!
    A kép nagyon tetszett az elején, de szerintem nincs is olyan, aki ne imádta volna... ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!Hú, eszméletlenül várom a folytatást és biztos vagyok benne, hogy valami bombasztikussal lepsz majd meg minket!Én is sajnálom, hogy egyszer vége lesz, de tökéletesen megértünk:)És sok sikert az alkotásodhoz a továbbiakban:DBiztosan zseniális lesz!
    Pussz<3

    VálaszTörlés