2011. november 16., szerda

Jó reggelt!

Jó reggelt mindenkinek!

Csak gyorsan annyit írnék, hogy nagyon ürülök, hogy a szavazáson már ennyien részt vettetek, nem is számítottam ennyire, de meghosszabbítottam a szavazást kíváncsiságból, így még 3 napig tudtok szavazni!
Köszönöm a linkcseréket, ha valahol írtam, légyszi jelezzetek vissza itt, mert különben elfelejtem hol jártam is kit kéne kitennem. Aki a chatbe már szólt, ki is tettem, de ha nem akkor toljatok le nyugodtan és pótolom a hiányosságot. :)

Egy kis info... Úgy tűnik, hogy 20.-án ezek szerint felkerül az első fejezet. :D Most úgy állok, hogy addigra be lesz fejezve az első 3 rész, szóval, 27-én is 10000% hogy jövök fejezettel. A 4.-e meg egy érdekes kérdés, ott legyetek majd velem elnézőek, mivel 2-án van a szalagavatóm és 4-én a 18. szülinapom. Szóval nem tudom, hogy lesz időm géphez férni, a fejezet kész lesz. Lehet, majd lesz egy szavazás, hogy inkább kéritek 1-én, de akkor hosszabb a szünet, vagy inkább a második fejezet után legyen nagyobb szünet és jöjjön a fejezet mondjuk 5-én...

Na, de ez még a jövő zenéje. Én most megyek is, eddig reggeliztem és írtam pár sort, de most már lassan indulnom kell. :/ Szurkoljatok nekem ma, mert nyílt nap van a sulimban és jönnek a biosz óránkra 8.osok. :D Mi pedig egy kis boncolással és előadással készültük. (tegnap nem kicsit néztek hülyének, mikor a piacot végig jártam és minden hentestől megkérdeztem, van-e 8db disznó szív, 1 liba szív és 1 disznó vese..... xD)

Pussz, szép napot! (ja egyébként majd lassan, idővel nagyon örülnék kommenteknek is! *.*)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése