2011. november 10., csütörtök

Konkrétumok

Sziasztok!

Először is nagyon-nagyon-nagyon-nagyon sajnálom, hogy így eltűntem és tényleg Augusztus óta nem írtam ide, de aki volt már gimiben végzős, az tudja min megyek keresztül most. Szeptember óta külön órákra járok, tételeket dolgozok ki, minden reggel 5-kor kelek és 17.00-nál hamarabb sose érek haza. Ráadásul ezt még tarkítják a táncpróbák és a szalagavató szervezése. Hétfőn, Kedden reggel próbálok hajnalba, szerdán én tartom a próbát suli után, csütörtökön 18-21-ig van próba és egyelőre csak a péntekem nem ezzel kezdődik, vagy zárul. :(( Hétvégén pedig vagy tanulok, vagy pedig megpróbálom magam kialudni, így lehet, hogy megértitek miért nem tudtam eddig fejezeteket produkálni. 
Eddig egy fejezet van megírva és pont tegnap álltam neki a másodiknak. 4 vagy 5 fejezetet szeretnék befejezni és azután elkezdem felpakolni őket, hetente egyet, általában majd vasárnap. 
December 2-án lesz a Szalagavatóm, utána tuti több időm lesz. 
Szóval, most kiteszek egy szavazást róla, hogy hányan figyelitek az oldalt és ha van legalább 10 ember, akkor november 20-án felteszem az első részt, akár hol is tartok. Ha kevesebben lesztek, akkor sajnálom, de akkor előbb megírom az 5 fejezetet és csak utána hozom az elsőt.
Előre is köszönöm a türelmet, ha még egyáltalán van olyan ember, aki vár rám. :) 

Pussz nektek, szavazzatok, tanuljatok, dolgozzatok és nézzetek néha be! ;) 

u.i.: Linkcserét chat-ben lehet kérni, ha megadod a te oldalad címét is. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése