2012. január 18., szerda

1 év...

MA van kereken 1 éve, hogy megírtam a Fox-hunting első fejezetét és feltettem a Bloggerre, azóta történt egy s más:

- Desperate Fight (befejezett) 127 oldal 64355 szó... 47 követő és 21662 oldalmegjelenítés (Blogger adatok)

- Fox-Hunting (befejezett) 211 oldal 108188 szó... 62 követő és 44270 oldalmegjelenítés (Blogger adatok)

- Wild Fox (jelenleg) 30 oldal 14830 szó... 25 követő és 5806 oldalmegjelenítés (Bloggeres adatok)

- White Lie (jelenleg) 53 oldal 26374 szó... (még nem publikus)

- Dragonheart (jelenleg) 18 oldal 9379 szó... (még nem publikus)

Ezt mind csak azért írtam ki, mert rettentő büszke vagyok ezekre az eredményekre, mert sosem hittem, hogy valaha, bárkit is fog érdekelni az, amit én firkálok, és lássanak csodát, ezek szerint mégis vannak! *.* Azt pedig főleg nem gondoltam volna, hogy van bennem ennyi kitartás... 1 év! Ez számomra felfoghatatlan, főleg, hogy mindezt iskola mellett csináltam és semmit nem rontottam, sőt sokkal boldogabb és teljesebb emberré váltam! :D A folytatás is remélem lesz ennyire gyümölcsöző, még akkor is, ha ez az elkövetkezendő időszak nehéz is lesz számomra.
Kérlek titeket, tartsatok ki és legyetek megértőek, mert már elkezdődött a nagy hajrá, és egészen Július 24-ig, a ponthatárok kihirdetéséig (ami mellesleg pont a névnapomra esik, reméljük szerencsét is hoz) nem lesz nyugtom és fogalmam sincs mennyi időm, energiám és egyáltalán agykapacitásom lesz az íráshoz. Tudjátok, hogy azért majd nagyon fogok igyekezni!

Tehát köszönök mindent az olvasóimnak és azoknak a barátoknak, akik végig támogattak! ♥♥♥♥♥ Legfőképp gondolok most itt rájuk: Nina Law, Myka, Orchidée. De nem feledkezem meg azokról sem, akik csak az utóbbi időben érkeztek, vagy csak egyszerűen rendszeres támaszaim a kommentek terén, mint Peiper, Lizyy, vampiregirl as Dalcsok vagy dalmuhka16, Regina és Lyssa! :D (persze még sorolhatnám napokig is...)
Most csak ennyit akartam, de vasárnap hozom a fejezetet, ahogy szoktam! :D Pusssz nektek, <3U all.

2 megjegyzés:

  1. Szia Killa!
    1 év..az nagy teljesítmény. Gratulálok hozzá! :)
    Elképesztően jól írsz ez látszik az írásaidon is! Csak így tovább és köszönöm hogy megemlítettél *.* <3 :)))

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Gratulálok az 1 évhez,nagyon ügyes vagy :)) Az előző részhez azért nem kommentáltam mert ahogy láttam az csak az első része volt és ha majd felkerül a másik együtt szeretnék majd a fikről írni. Még egyszer Gratulálok! :) Üdv.: Loli =)

    VálaszTörlés