2012. január 2., hétfő

BUÉK!

Sziasztok!

Utólag is Boldog Új Évet kívánok mindenkinek! Sajnos a fejezet késni fog, nem is keveset, talán egy egész hetet is, mert tényleg nagyon sok a dolgom. :( Az meg a másik, hogy már másodika van, és én még mindig másnapos vagyok. :$ Ne tudjátok meg mennyit ittam... Anyámnak csak a felét mondtam el, vagy annyit se, de már attól ki volt bukva... :S 
Szóval nagyon jó buli volt, sok minden történt és ha lesz végre egyszer időm, írok egy nagyon jó fejezetet, mert elég sok ihletem van most... ;) Előzetesben annyit elmondanék, hogy megtudjuk merre felé indulnak el Jenék, Jennek még több képessége kezd kialakulni, a kérdés csak az, titokban tudja-e, vagy akarja-e tartani. Kiderül miért jött Cassie és hogy talált rá Jasonre. És Damon is próbára lesz téve. :D 
Remélem felkeltettem egy kicsit az érdeklődést! Sajnálom, de biztos időpontnak csak a vasárnapot tudom megígérni.. :( :( :(

Pusssz, és szurkoljatok nekem, hogy az izomláz, a kék-zöld foltok és a másnaposság ellenére, ma ne essek le a lóról, ugyanis nyereg nélkül, szőrén megyek majd... ^^ 
PáPáPá<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése