2012. április 7., szombat

következő rész...

Huhh,
na emberek, letudtam a melót, tanulni képtelen vagyok, szóval most neki is állok a fejezet, amit vagy ma fel is teszek, vagy holnap! 
Bocsánat tényleg a nagy késésért, de ez van, nem ismétlem önmagam. 

Hogy kicsit beavassalak titeket az életembe, mutatok pár képet az elmúlt napjaimról. ;) Akit érdekel, érdekel, akit nem, nem. :P 

 (Róna)

 (Baba)

 (Mona) 

 (tanulok! :/)

 (Bettikém<3)

 (Betti)

 (Rónával lovaglás végén)

(Rónával)

Jah, és jut eszembe, kaptam díjat is, Phineas és Lonzita jóvoltából! Köszönöm szépen, ide is kiteszem a képet, de a díjak oldalon kap végleges helyet! ;)


Nah, most már tényleg a fejezettel jövök legközelebb! Pussz<3

1 megjegyzés:

  1. Killa, már nagyon várom a fejit! A lovak meg mesések *.* Imádom én is őket, kár, hogy lovagolni nem tudok..:/ Egyszer elkezdtem, de mivel jött a tél szünetelt a dolog és nem folytattam utána. :(
    Na mindegy is! Várom az új részt! ;D

    Xoxo

    VálaszTörlés