2012. április 2., hétfő

Életjel....

Sziasztok!

Szóóóóóóval, bocsánat a nagy eltűnésért, de letudtam a nyelvvizsgát! Nem tudom, meg lesz-e, a fordítás nagyon jól ment :$ xD a levél is aránylag, meg a hallgatásból, a szövegértésből és a nyelvtani tesztből is 1-1 jól ment, de mivel mindből kettő feladat volt és a másik aránylag szarul sikerült, tényleg nem tudom, átmegyek-e.. :/ Majd 19-én kiderül!

Addig is, jelenleg fejezet még nincs, nagyon röstellem, de a nyelvvizsgáról szombaton már dolgozni mentem és a vasárnapom is ezzel telt el. Ma suli volt és mivel holnap jönnek az UPC-sek, hogy legyen végre net, tv meg minden, ezért rendet kellett tennem... Az internet probléma így remélhetőleg örökre megoldódik. :D (végre egy pozitívum nem?!)

Fejezetet nem ígérek semmikorra, de csütörtökre nagyon igyekszem majd valami kiadósat hozni! :D Viszont vasárnapig én vagyok "szolgálatban" ezért igen csak necces minden. A lényeg, a héten kaptok egy hosszú, kiadós fejezetet, remélhetőleg eljutunk végre valahova (;)), de utána sajnos valószínűleg megint több, mint egy hetet kell majd várni. 

Az érettségi miatt, egészen pontosan június végéig rendszertelenül leszek, nagyon sajnálom, de kérlek titeket értsétek meg... :( Júliustól ugyan dolgozni fogok szeptemberig, amikor is remélhetőleg egyetemre megyek és elköltözöm, de a Wild Foxot végigírom, ígérem és ha ezt befejeztem, sem hagyok fel az írással. A Wild Fox után elkezdem majd valamilyen formában terjeszteni a saját történetem! (White Lie) 

Na, szóval ennyit mára, több időm nincs is, megyek dolgozni, tanulni és takarítani, éjjel, meg ha fent bírok maradni, lehet nekiülök a kövi résznek! :P

Pusssz <3U.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése