2012. március 23., péntek

Ultimátum.

Na, most pipa vagyok, de nagyon... 

Kedd óta 1 komment? 

Nem fogok feleslegesen rizsázni, (úgysem olvassátok el) szóval rögtön ugrunk egy nagyot. 
Amennyiben, 27-ig, tehát keddig nem jön össze 5 komment az előző fejezethez, annyiban nem hogy új fejezetet nem írok, de minden oldalamat letörlöm és rólam többet nem hallotok. 
(az a pár ember, akit érdekelne, vagy érdekelt volna a folytatás, megkapja, ha megírom.)

Ennyi, nem csinálom ezt tovább az érettségim évében, nem fogok többet éjszakázni és szenvedni, nem érdekel. Ha nem hisztek nekem, majd Nina Law egyszer megírja, mekkora áldozatokat hoztam, de lehet arra is nagy ívből fogtok szarni. 

Köszöntem a részvételt, amennyiben nincs meg az 5 komment keddig, akkor ez volt az utolsó bejegyzésem. 

Sziasztok.

4 megjegyzés:

  1. Killa...jaj csajszi :(
    Hidd el, tudom milyen nehéz lehet, főleg, hogy érettségizel is és így írni a fejezeteket. A komment hiányt is tudom, hogy milyen rossz. De csak így eldobnád az összes blogod? Lehet, hogy ez csak egy mély pont a történet életében és idővel fellendülne a hozzászólók száma. De ne a komik miatt írj, azért írj egy történetet mert "szereted írni"! Lehet, hogy kevesen írnak kommentet, de olvassák a sztorid. Az előző fejezetnél van legalább 8 tetszik pipa! Annyian elolvasták!! Amíg egy valaki is olvassa addig nem kéne feladnod!
    Én nagyon szeretem a történeted és szívesen olvasom, és a jövőben is szeretném olvasni. Ez a te döntésed, hogy folytatod e majd(:örülnék neki :), de nem szólhatok bele. Remélem tovább írod Jen lélegzetelállító történetét, visszavárlak!!! Nagyon jó író vagy, higgy nekem! Kitartás mind az íráshoz, mind az érettségidhez ;D Egy kalappal!

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lizyy drága.. :)
      Hát, köszönöm az együttérzést. Rád tudom, hogy lehet számítani, te vagy az egyik nagy kivétel természetesen, de tudod, ahhoz képest, hogy a Foxhunting-on minden fejezetnél kb 10 komment volt és 60-70 like, elég lehangoló, hogy itt 10-et még likeból sem kapok.
      Eddig nem is foglalkoztam ezzel, mert ahogy mondod, amíg egy valaki olvassa, folytatom. Csak ilyenkor, mikor arra nincs időm, hogy aludjak, vagy egy nagyot sétáljak a kutyámmal eléggé hálátlannak tűnik a blogírás.
      Ha nem tartanám magam az ígéreteimhez mindig, már rég bezártam volna a blogot és csak azok olvashatnák amit írok, akiknek én elküldöm e-mailben.
      Például Nina Law az egyetlen, aki eddig olvassa a saját történetem (ami mellesleg már 25 fejezetes és több, mint száz oldalas) és minden egyes fejezetet akkor kap meg, amikor elkészülök vele és csak annyit kérek cserébe, hogy írjon hosszú kommenteket. (ami mellesleg, ha érdekli őt annyira, neki is lehet öröm, mert belefolyik az írásomba, befolyásolhat engem és a történetet is)
      Egyébként nem azzal van a baj, hogy nem szeretek írni, mert szeretek és befejezném egyszer a Wild Fox-ot, de ha nem lenne a blog, nem kéne magam határidőkhöz tartani és ezen is stresszelni. (de megteszem, mert egyszer elkezdtem és nem szoktam félbehagyni semmit.)

      Na mindegy, ennyi a rinyálásból, elküldöm ezt a választ, mielőtt elmegy az internet és amúgy is még le kell vinnem a kutyát, el kell mosogatnom és még ma ki kell dolgoznom két angol szóbeli tételt. (ma se kerülök ágyba éjfélnél hamarabb...)

      Köszönöm azért Lizyy a kommentet itt is és a fejezetnél is. <3

      Törlés
  2. Szia.
    Igazad van hogy haragszol ránk amiért nem kommentelünk:(
    Ne stresszelj,ne idegesítsd magad,most az érettségire kell koncentrálnod,és senki nem fog belehalni ha csúsztatsz itt pár hetet,ha épp nincs időd vagy kedved írni.(Én nagyon el leszek keseredve,de túlélem)
    Akit igazán érdekel a történet,az fogja várni ha kell még fél év múlva is.Én legalábbis kivárnám!Mert megéri!
    Itt is kérlek hogy ne hagyd abba,mert ahhoz túl jó!!!!!!!!!
    Kitartást,jó munkát és NYUGI!!!!!!!!!!!!

    A túlkoros

    VálaszTörlés