2012. február 18., szombat

A holnapról...

Hello mindenki!

Még ne ijedjetek meg, magam sem tudom, hogy mit akarok, de gondoltam úgy fair, ha szólok, hogy ágynak döntött a betegség, és jelenleg egy darab szó sincs meg még a következő fejezetből, de igyekezni fogok, hátha holnapig összehozok valamit. 
De ha mégsem, ne egyetek meg, hozom ahogy tudom, bár elképzelhető, hogy nem a szokott szinten... (mondjuk erre úgyis mindig közlitek, hogy szuper volt, szóval mindegy, csak működik az önkritikám... :$)

Ha van egy kis időtök, gondoljatok rám, küldjetek egy kis energiát, hátha segít valamit. :)

Pusssssssz nektek és további szép hétvégét, vagy velem, vagy nélkülem... <3

1 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    hehehe, ez poén... én is pont most lettem beteg! Ne aggódj, megértjük az okot, tudunk várni(de lehet, én is csak azért mondom ezt, mert a Lány Az Álarc Mögött-re én se hoztam múlt héten frisset emiatt;S).
    Gyógyulj meg!!!
    Puszi

    VálaszTörlés