2012. május 15., kedd

Első felvonás vége!

Sziasztok! :D

A mai nappal vége számomra az érettségi írásbeli részének!!! Hát, azt kell, hogy mondjam, hogy a biosz... ez kritikán aluli volt emberek. Ha valaki írt még emeltet, erősítsen meg, de ilyen nehéz talán még sose volt. Én megírtam minden előző emeltet és mind jobban sikerült és gyorsabban.. Áh. Eddig valahogy egálban voltak a könnyebb és nehezebb feladatok, de most! A 9 feladatból csak az esszé volt "könnyű" (abból is csak az egyik) szóval örül mindenki, mint majom a farkának, ha meg lesz a 30% és azzal az 50 + pont.. :S Én is sajnos. Katasztrófális volt, pedig azt hittem, hogy mindenre felkészültem, de nem. Nem azt kérdezték, ami nehéz, hanem azt, aminek semmi értelme.... pl. egy tudós 600 uncia földbe ültetett egy fát, amit előtte kiégetett és kiszárított aztán desztillált vízzel locsolt, aztán a cserepet lezárta kilyuggatott ólmozott vaslappal és így növelte. kérdés: Arisztotelészben hittek még akkor, ami szerint a levegő felfelé száll, ahova való, miért helytelen a megállapítás? (nem így volt a kérdés, de körülbelül ez a kategória.....) Full értelmetlen, hülye, logikátlan és néhol még nehéz kérdések voltak, én a fejemet fogtam végig, de a többiek is. Az orvosira készülők közül, az is, aki a SOTE előkészítő legjobb záróvizsgáját tette, közölte, hogy "akkor ennyi az orvosiról" már az első kérdésnél. Ajánlom, hogy nézzétek meg az idei érettségiket, tanulságosak. Akik pedig jövőre érettségiznek, lehet hasznot is húznak ebből, mert nehéz után könnyű év szokott jönni. ;) Bár ki tudja Rózsika mit kavar egy év alatt még. -.-"

A programról annyit, hogy mint láthattátok, frissítettem a FRISS pontot, miszerint 20-án jön fejezet! Ezt igyekszem is tartani, bár holnap egész nap konzultáción vagyok, aztán szerenádon, tehát a csütörtök kiesik, de péntek-szombat összehozom! :D Remélem valaki még vár és figyeli az oldalt! ;) Örülnék pár lelkesítő kommentnek majd! Előszóban annyit, hogy lesz sok Jen-Damon (és Aaron), de jön még egy nagy meglepetés, ami sok gondot okoz majd! :P

Köszönöm az eddigi türelmeteket, remélem jó fejezetet tudok összerakni vasárnapra, hogy kicsit kárpótoljalak benneteket és hogy legyen pofám még időt kérni, mert sajnos a szóbelik még csak most jönnek! (:S)

Pusssssssz nektek és szép napot! <3U.

1 megjegyzés:

  1. én, én, én én várok! :D :D
    Iiiiiiiiiiitt vagyok!
    Látsz?! Siess, és ügyes voltál, a buzikat meg megverjük! ;) :))

    VálaszTörlés