2012. május 8., kedd

Harci helyzet...

Sziasztok!

Na, csak hogy jelezzem, MÉG ÉLEK! :D A magyaron szerencsésen túl vagyunk és bár a szövegértés elég geciség volt, így is a 40-ből lett legalább 30 pontom. A szövegalkotás meg szubjektív, tanártól függ, szóval meglátjuk, de azt sem érzem olyan rossznak és 20 pont már van belőle, ha jó a helyesírásom, 20 a max a tartalomra, de ha csak 10-et kapok, már az is jó és még jár valamire 10 pont, ha abból is elérek valamit, már jó. Meg majd lesznek a szóbelik, amikkel a felhúzni, nem lerontani ezt az "eredményt". 

A matek már egy más tészta, mert kb. mindent kérdeztek, amit utálok és ami nem megy, de a nem hivatalos javítás szerint, kb 50 pontom biztos van. :)) Mindent, amiért 1-2-3 pont járt, azt elb*sztam, és minden, amiért 7-8 járt hibátlanul megoldottam. xD Mindegy, van ez így, meg majd hivatalos úgyis kiderül később, az a mérvadó nem ez.

Most meg húzok vissza olvasni, mert én nem tudom, hogyan érdemes készülni a törire, időm sincs már igazán, de a magyar történelmet átolvastam honfoglalástól napjainkig, és nem felejtem el vinni az Atlaszom! Ám azt álmodtam az éjjel, hogy a kommunizmusból felelek, szal ha ezt egy előjelnek vesszük az jó, mert legalább egy olyan téma, amiről friss a tudásom és tudok róla beszélni. xD 

Imádkozzatok értem, pénteken jelentkezem!!!! 
Pussssz <3U.

u.i.: már van az egész lakásba internet, nekem is külön, szal soha többé nem lesz olyan gond, hogy nem volt net, vagy gép... ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése