2012. május 10., csütörtök

Harci helyzet 2...

Szépjóestét/reggelt/napot... :)

Háááááááááááááááát, túl is vagyok 5ből 4en! :D Az első kettőről már beszámoltam nektek, így hát most jön a töri és az angol. Hát a töri előtt, ne tudjátok meg, milyen ideges voltam. Az egy dolog, hogy szombat este óta nem aludtam egy normálisat, de szerdán nagyon kész voltam idegileg, de végül is nem sikerült rosszul, sőőőt! :D A magyar és az angol után a töri volt a legjobb. Egyedül a matek nem ment jól... :/ Na, de mindegy. Az angol se volt túl bonyolult, csak a harmadik hallgatásos feladattal volt 1-2 kisebb gondom. :))
Most van 4 napom, de sajnos írni még nem lesz időm, mert a keddi bioszra kell készülnöm, ami mind közül a legnehezebb lesz, mert abból emeltezek. :/ Majd szurkoljatok nagyon! 

Egyébként biztos van, aki olvassa Orchidée blogját is, és az örülni fog, mert jövőhéten mindketten visszatérünk! ;)

Pusssz és már csak egy kis türelmet kérek! <3U.

2 megjegyzés:

  1. Várunk vissza!!! Sok sikert a bioszhoz, az tényleg egy nehéz tantárgy! ;)

    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Juj, hát én nagyon szurkolok érted! :D de biztosan nagyon ügyes leszel ;)
    És a többihez is gratulálook! Hát a matek...az matek, az mindig a mumus a tantárgyak között, én nagyon hülye vagyok belőle xd de abból sem lesz semmi baj, biztos nem lett az olyan rossz!;) sok szerencsét a bioszhoz!;) majd gondolok rád!:)
    Puszi, Peiper.

    VálaszTörlés