2011. december 22., csütörtök

Miért?

Csak pár "miért"-tel kezdődő kérdést szeretnék feltenni most, meg nagyon érdekelnének a válaszok...
Miért csak 3 kommentet érdemlek? Miért erőltessem meg magam a karácsonyi előkészületek közben, hogy fejezetet írjak? Miért is nyitottam meg az oldalt? (-- > erre tudom a választ, azért sokan kértétek, hogy folytassam) Akkor az a sok ember miért nincs itt? Miért nem ír kommentet ha itt van? Vagy egyáltalán miért szavazott, ha tudta, hogy úgysem olvassa el, amit felteszek?

Tudom, hogy sok már a kiakadásomból, de nekem is kezd sok lenni, hogy csak ilyen hisztik árán kapok mondjuk 5kommentet... És tudjátok mit? Ha csak ez után írnátok kommentet, ne tegyétek meg, mert csak engem igazolnátok vele. 

Nincs is időm most többet itt feleslegesen "járatni a számat", mert sok emberrel ellentétben, nekem a téli szünet is arról szól, hogy tételeket dolgozzak ki, hozzam be a lemaradásaimat, külön tanár híján oldjam meg egyedül, amit nem értek és ráadásul egyedül élek anyámmal, ami azt jelenti, hogy mától kezdve minden napomat a sütés, főzés, takarítás ugyan úgy ki fogja tölteni, úgy mint más családokban az anya napjait. Jah és emellett meg szeretném (szerettem volna) írni a fejezetet, hogy 25-én is legyen, ráadásul kitaláltam nektek egy karácsonyi ajándékot 24-e estéjére, de lehet abból se lesz semmi, mert úgy néz ki nem éri meg kidolgoznom a lelkemet is. 

Azért mindenki másnak Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket!

u.i.: ha akarjátok a fejezetet, vagy legalább ha azt akarjátok, hogy a decemberrel és a 2011es évvel ne szüntessem meg az oldalt is, akkor győzzetek meg....

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Neked is boldog karácsonyt! Megértem, hogy el vagy keseredve, ismerős nekem is a helyzet, sőt még a tételírás is :) De ne szüntesd meg az oldalt. Én például imádom a történetedet és nagyon nem örülnék neki :( Biztos vagyok benne, hogy sokan szeretik még rajtam kívül. Csak mindenki lusta vagy épp utólag hozza be a fejezet-lemaradását. Én pl elfelejtettem írni véleményt az előző fejezetedre, most vettem észre :$ de ennek ellenére nagyon tetszett és nagyon szerettem és nagyon várom a folytatást! Egyébként én soha nem - vagy legalábbis nagyon ritkán, bár mostanában gyakrabban - szoktam véleményt írni, pedig sok történetet szeretek. Lehet, hogy mások is így állnak hozzá. Szóval ne keseredj el, írj azoknak, akik olvassák és szerintem többen vannak, mint ahogy azt gondolod! Amíg több mint egy ember szereti amit írsz, addig valamit nagyon jól csinálsz ;) Hidd le nem éri meg abbahagyni! Még egyszer boldog karácsonyt és remélem hozol azért új fejezetet :)
    Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!!
    Megértem, hogy kiborulsz, de azért gondolj át valamit. Ha megszünteted az oldalt, akkor mi lesz azzal a pár - igen, lehet hogy kevés - olvasóval, akik számítanak rád, akik mindig várják a frisset, és próbálnak is írni?
    Én is voltam már a te helyzetedben, tudom milyen ez, de belegondoltam, hogy én nem csak azért írok, hogy azt mások olvassák, hanem, mert SZERETEK ÍRNI.
    Biztos emlékszel, a múltkori fejezetem elején volt egy kis 'kiakadásom', hogy csak ketten írtatok nekem komit, de ez csak amolyan figyelmeztetés volt, hogy "Hé, ez rosszul esik". De egyáltalán meg sem fordult a fejemben, hogy esetleg vége legyen a történetnek, vagy komihatárt vezessek be. Mert az a pár ember, akik írtak - köztük Te is - megérdemlik, hogy a fejezet időben jöjjön, még akkor is, ha tényleg csak két-három emberről van szó.
    Tudod Te, hogy én imádom a történetedet, ezerszer dicsértem már, de azért megint elmondom, hogy a tied a legelső TVD történet, amit valaha olvastam - és utána igen sokat olvastam -, és azóta is a kedvenceim között van. Szeretem a karaktereidet, a cselekmény pörgősségét, hogy soha nem unatkozok, mikor olvasom. Ha beszünteted, az én dühömmel kell majd szembeállnod, mert én imádom!!!
    Ezek után már csak annyi mondanivalóm van: Siess a frissel!!!
    Kellemes ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  3. Félreértés ne essen Orchidée, természetesen nem rád és nem azokra gondoltam, amikor ezt kiírtam, akik kommentelnek általában, hanem annak a másik kb. 30 embernek, akik csak 30an maradtak azok után, hogy a Fox-huntingon 85en kérték a folytatást és aztán tessék, hol vannak?

    Aztán, én is azért írok, mert SZERETEK írni, de azért izgulok, stresszelek, adott esetben rontok a suliban, vagy nem alszok egy-egy éjjel, mert meg kell írnom egy fejezetet ide! Írok közbe egy másik történetet, mert nem csak szeretek, de imádok is írni, de azt 1000x jobban szeretem csinálni, mert senki nem mondja meg mikorra kell kész legyen, nem kell törődnöm a véleményekkel és nem kell attól félnem, hogy ha nem tetszik, olvasókat vesztek.
    Egyébként meg, igenis megfordult a fejemben a gondolat, hogy legyen itt az oldal vége, de természetesen azt gondolhatnád, hogy azt aki kéri, nem hagyom cserben. A saját történetemet, amit nem osztok meg itt bloggeren, azt is olvassa Nina Law például, mert amikor kész van, rögtön el is küldöm neki e-mailben, ő pedig cserében szép hosszú, velős kritikákkal köszöni meg. Amennyiben megszűnne az oldal és te kérnéd, e-mailben te is megkapnád időről-időre az új részeket, bár nem biztos, hogy épp heti 1et rendszeresen.
    Komment határt nem vezetnék be, mert egyszer megígértem és hát az ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó.
    És nem szokásom feladni és dolgokat félbehagyni, szóval ha már belekezdtem a Wild Fox-ba, így vagy úgy be lesz fejezve.

    Egyébként csak azért reagáltam Orchidée, mert úgy érzem neked azért tartozok ennyivel, te megérdemled.

    Ginewra, neked pedig köszönöm, hogy vigasztalni próbálsz, de csak akkor tudnék megértőbb lenni, ha hosszú kritikákat követelnék mindenkitől minden fejezet végére. Én bőven megelégszem azzal is, ha annyit ír valaki "Nagyon jó volt, bár az előző jobban tetszett, de azért siess a következővel mert várom. Puszi" (ez csak egy példa természetesen) Szóval ha valakinek van annyi ideje, hogy elolvassa, akkor ezt az 1 percet még azért nekem adhatná az életéből. De persze nem tehetek semmit, ha az emberek szemében nem érek ennyit. :)De azért köszi, hogy reagáltál, már ez is jól esett.

    VálaszTörlés
  4. Szia.Én még nem írtam kommentet, de emiatt nagyon szégyellem is magam.Mert mindig olvasom a fejiket az új részeket és nagyon tetszenek!Én nagyon sajnálnám ha abbahagynád a történet írását és sztem nem csak én... Szóval ezer bocsi amiért nem írtam eddig kommentet!Sokszor csak annyira volt/van időm,h elolvassam ha van új rész... Tudom ez nem mentség, de nekem is közbejöttek dolgok amikre nem éppen számítottam... A lényeg, h ezentúl majd fogok írni kommentet :)) És még annyi, h teljesen megértem a felháborodásod. Remélem nem haragszol. =)
    Üdv.: Loli

    VálaszTörlés
  5. Peiper volnék :D
    Dear Killa!:D
    Teljesen egyet értek felháborodásoddal. Nekem is van /volt/ oldalam, nem jutottam vele sokáig, mert 7 rendeszeres olvasóm volt, ebből 1 kétszer írt kommentet. Nem volt számomra motiváció, hogy a füzetkémből begépeljem irományaimat :/
    Én megpróbálok mindig írni neked valamit, mert tudom, ömbizalom - és kreativitás - növelő tud lenni. :)
    Ne tedd ezt velem, nem hagyhatod abba!:(<3 Megjegyzem, a Fox hanting volt az első blog amit olvastam, és minden blogodat olvastam. És nem csak azért, mert nagyon tetszettek, hanem mert a barátom vagy :) és ha lehet, én is kaphatok az irományaidból e-mail-ben?:p *.* ígérem, meghálálom! :D megtiszteltetésnek venném, és ha megtisztelsz ezzel, ott van a facebook e-mail címem ;)
    Szóval imádlak. Téged is, írásaidat is. És Deant iss!xD
    Boldog Karácsonyt, nagyon szeretném még újév előtt a fejezetet. De ahhogy gondolod...:/
    Csókpusszipá: Peiper<3

    VálaszTörlés